Тактичне і стратегічне управління корпораціями, як інструмент реалізації потенціалу корпоративного управління |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТАКТИЧНОГО І СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОРПОРАЦІЯМИ 1.1. Семантика поняття “корпоративне управління” в економічному контексті 1.2. Корпоративна стратегія як основна субстанція стратегічного управління корпоративних утворень 1.3. Стратегічні управлінські рішення, тактичні управлінські рішення, оперативні управлінські рішення РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМ КАПІТАЛОМ ТА ВИТРАТАМИ НА ПРИКЛАДІ ПАТ “ВіЕйБі Банк” 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПАТ “ВіЕйБі Банк” 2.2. Формування конкурентного середовища ПАТ “ВіЕйБі Банк” шляхом оптимізації капіталу підприємства РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВИТРАТ 3.1. Банківський маркетинг в моделі оптимізації структури пасивів і активів комерційного банку 3.2. Аналіз ефективності впровадження нової стратегії банківського маркетингу на діяльність ПАТ “ВіЕйБі Банк” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |