Використання маркетингу персоналу для підвищення конкурентоспроможності підприємства |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Особливості ринку праці, які впливають на конкурентоспроможність персоналу 1.2. Структурна характеристика кадрів підприємства та основні показники оцінки кадрового потенціалу підприємства 1.3. Сутність маркетингу персоналу, його основні концепції та складові РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 2.1. Дослідження впливу системи маркетингу персоналу на ефективність функціонування фірми 2.2. Мотивація персоналу як одна із складових системи маркетингу персоналу 2.3. Можливості на напрями вдосконалення системи маркетингу персоналу на вітчизняних підприємствах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|