Використання маркетингу персоналу для підвищення конкурентоспроможності підприємства |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Особливості ринку праці, які впливають на конкурентоспроможність персоналу 1.2. Структурна характеристика кадрів підприємства та основні показники оцінки кадрового потенціалу підприємства 1.3. Сутність маркетингу персоналу, його основні концепції та складові РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 2.1. Дослідження впливу системи маркетингу персоналу на ефективність функціонування фірми 2.2. Мотивація персоналу як одна із складових системи маркетингу персоналу 2.3. Можливості на напрями вдосконалення системи маркетингу персоналу на вітчизняних підприємствах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Економічних наук |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |