Формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі вироблення навичок вимірювальної діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ 1.1. Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формувати уявлення у дітей дошкільного віку про вимірювальну діяльність в процесі логіко-математичного розвитку 1.2. Особливості уявлень про вимірювальну діяльності у дітей старшого дошкільного віку 1.3. Методика ознайомлення з вимірювальною діяльністю дітей старшої групи РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ НАВИЧОК ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ФЕМУ 2.1. Дослідження рівнів сформованості практичних умінь та навичок вимірювальної діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі формування логіко-математичної компетентності 2.2. Методика вдосконалення роботи з метою вироблення практичних умінь та навичок вимірювальної діяльності у дітей старшого дошкільного віку 2.3. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |