Психологія проблемного навчання на уроках літературного читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІ ШКОЛІ 1.1. Проблема розвитку проблемного навчання та можливостей його використання у різноманітних наукових підходах 1.2. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальної активності молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Методика використання проблемно-пошукових методів навчання на уроках літературного читання 2.2. Організація проєктної діяльності на уроках літературного читання (на матеріалі творів В.О.Сухомлинського) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|