top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Організація дидактичних ігор на уроках української мови у початкових класах

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІГРОВИХ МЕТОДІВ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

1.1. Поняття про дидактичну гру

1.2. Історико-критичний аналіз проблеми дослідження

1.3. Огляд передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів України, щодо впровадження ігрових методів навчання

РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

2.1. Використання дидактичних ігор для актуалізації опорних знань молодших школярів з української мови

2.2. Особливості реалізації дидактичних ігор для пояснення лінгвістичних понять

2.3. Впровадження ігрових методик для повторення і закріплення лінгвістичних понять

2.4. Стан залучення дидактичних ігор у навчальний процес початкової школи

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 65

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025