Організація дидактичних ігор на уроках української мови у початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІГРОВИХ МЕТОДІВ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Поняття про дидактичну гру 1.2. Історико-критичний аналіз проблеми дослідження 1.3. Огляд передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів України, щодо впровадження ігрових методів навчання РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Використання дидактичних ігор для актуалізації опорних знань молодших школярів з української мови 2.2. Особливості реалізації дидактичних ігор для пояснення лінгвістичних понять 2.3. Впровадження ігрових методик для повторення і закріплення лінгвістичних понять 2.4. Стан залучення дидактичних ігор у навчальний процес початкової школи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |