Методика використання прислів’їв та приказок на уроках читання в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ УРОКІВ ЧИТАННЯ ТА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧА ПРОПЕДЕВТИКА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Завдання уроку читання в початковій школі 1.2. Урок читання як основна форма літературного розвитку молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Паремії як об’єкт вивчення на уроках читання 2.2. Особливості роботи з прислів’ями на уроках читання в початкових класах як засобу формування морально-етичних цінностей молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|