Використання бесіди як методу навчання на уроках літературного читання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ ОРГАНІЗАЦІЇ І ЗДІЙСНЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Характеристика словесних методів навчання 1.2. Розвивальний потенціал бесіди як методу навчання у початковій школі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ ЯК ДІАЛОГІЧНОГО РІЗНОВИДУ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ 2.1. Евристична бесіда на уроках літературного читання в початкових класах як метод проблемно-розвивального навчання 2.2. Використання бесіди під час опрацювання літературного тексту, що забезпечує стійкий інтерес до уроку читання через знайомство з особистістю автора 2.3. Можливості взаємопов’язаного використання словесних методів навчання із урахуванням узгодженості внутрішньої та зовнішньої ознак методів навчання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |