Навчання групового спілкування учнів молодшого етапу за допомогою проблемних завдань (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІ ШКОЛІ 1.1. Проблема розвитку проблемного навчання та можливостей його використання у різноманітних наукових підходах 1.2. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальної активності молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ГРУПОВОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ЕТАПУ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОБЛЕМНИХ ЗАВДАНЬ 2.1. Умови ефективного використання проблемних завдань на молодшому етапі під час навчання групового спілкування учнів 2.2. Методика використання проблемних завдань під час навчання групового спілкування учнів молодшого етапу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 71 Курсові роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |