Формування аудитивних вмінь учнів основної школи на основі аудіотекстів побутового характеру |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ЯК ВИДУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВНОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 1.1. Психологічні механізми аудіювання 1.2. Труднощі, які виникають у процесі навчання аудіювання на уроках іноземної мови 1.3. Психологічні особливості учнів основної школи Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ ВМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ АУДІОТЕКСТІВ ПОБУТОВОГО ХАРАКТЕРУ 2.1. Критерії відбору автентичної відеофонограми для формування аудитивної компетенції у учнів основної школи 2.2. Методика використання відеофільмів на уроках англійської мови у контексті проблеми дослідження 2.3. Алгоритм опрацювання відеоматеріалів з метою формування аудитивних вмінь учнів основної школи, розроблений на основі поетапного формування аудитивної компетенції Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 61 Курсові роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |