Використання телевізійної реклами як засіб формування усномовленнєвих вмінь учнів старшої школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ УСНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 1.1. Психолого-лінгвістичні особливості розвитку усної мовленнєвої компетенції 1.2. Вікові та психологічні особливості учнів старшого етапу навчання Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ 2.1. Особливості використання телевізійної реклами на уроках англійської мови 2.2. Методичні рекомендації щодо ефективних методів та прийомів використання телевізійної реклами навчання на уроках англійської мови Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |