top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Методика викладання іноземної мови arrow Використання телевізійної реклами як засіб формування усномовленнєвих вмінь учнів старшої школи
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Використання телевізійної реклами як засіб формування усномовленнєвих вмінь учнів старшої школи

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ УСНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ

1.1. Психолого-лінгвістичні особливості розвитку усної мовленнєвої компетенції

1.2. Вікові та психологічні особливості учнів старшого етапу навчання

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

2.1. Особливості використання телевізійної реклами на уроках англійської мови

2.2. Методичні рекомендації щодо ефективних методів та прийомів використання телевізійної реклами навчання на уроках англійської мови

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 60

Курсові роботи з Методики викладання іноземної мови

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024