Особливості сприймання у дітей молодшого шкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку сприймання у дітей молодшого шкільного віку 1.1. Поняття процесу сприймання у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку сприймання у молодших школярів Розділ ІІ. Методи та методика дослідження 2.1. Методологічні засади дослідження процесу сприймання у молодших школярів 2.2. Методи, методика та процедура дослідження Розділ ІІІ. Експериментальне дослідження рівня розвитку сприймання молодших школярів 3.1. Обробка результатів дослідження 3.2. Аналіз та обговорення результатів дослідження Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|