Формування економічних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Теоретичний аналіз джерел з проблеми формування елементарних економічних уявлень у дітей старшого дошкільного віку 1.2. Особливості засвоєння дітьми дошкільного віку елементарних економічних понять Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ 2.1. Дослідження рівня сформованості елементарних економічних уявлень у старших дошкільників 2.2. Система роботи по формуванню елементарних економічних уявлень у дітей старшого дошкільного віку 2.3. Умови для забезпечення ефективного керівництва розробленими сюжетно-рольовими іграми для формування елементарних економічних уявлень дітей старшого дошкільного віку Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |