Особливості формування навичок розв’язувати прості задачі |
Зміст Вступ Розділ І. Психолого-педагогічні основи вивчення теми “Методика навчання учнів розв’язування задач у початкових класах” 1.1. Мета та завдання вивчення початкового курсу математики 1.2. Психологічні основи навчання математики 1.3. Математична задача як засіб активізації учіння Розділ ІІ. Особливості формування навичок розв’язувати прості задачі 2.1. Навчальні, виховні і розвивальні функції задач у курсі математики початкової школи 2.2. Формування навичок розв’язувати прості задачі Висновки Використана література Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |