Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретико-правове підґрунтя маркетингових досліджень як засіб управління якістю освітніх послуг 1.1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень як засіб управління якістю освітніх послуг 1.2. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень як засіб управління якістю освітніх послуг 1.3. Сучасний стан маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг Висновки до розділу 1 Розділ 2. Модель маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг на прикладі КНЕУ ім.В.Гетьмана 2.1. Наукове обґрунтування, структура та зміст моделі маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг 2.2. Технологія впровадження моделі маркетингових досліджень як засобу управління якістю освітніх послуг 2.3. Рекомендації керівникам закладів освіти щодо маркетингових досліджень в управлінні якістю освітніх послуг Висновки до розділу 2 Загальні висновки Список використаних джерел Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |