Управління читанням учнів початкової школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Процес навчання як об’єкт управління 1.2. Технології управління процесом навчання і його сутність Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Формування мотивації в учнів початкових класів до читання 2.2. Коло читання молодших школярів як зміст літературної освіти в початковій школі 2.3. Активні прийоми і методи як важлива складова з формування читацьких навичок 2.4. Дослідно-експериментальна робота з управління читанням учнів молодшого шкільного віку 2.4.1. Стан формування читацьких інтересів учнів початкових класів в сучасному інформаційному навчальному середовищі 2.4.2. Модель формування читацьких інтересів учнів на уроках читання 2.4.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 112 Дипломні роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |