Управління навчально-пізнавальною діяльністю молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Суть та особливості організації управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів початкової школи 1.2. Управлінські аспекти в діяльності вчителя початкової школи з організації управління навчально-пізнавальної діяльності 1.3. Дидактичний потенціал уроків іноземної мови, з формування навчально-пізнавальною діяльністю учнів початкової школи Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 2.1. Технологічний підхід в управлінні діяльністю учнів початкових класів з формування їх навчально-пізнавальної діяльності 2.2. Методика формування готовності майбутніх учителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі професійно-педагогічної діяльності 2.3. Дослідно-експериментальна робота з підготовки майбутнього вчителя до управління навчально-пізнавальною діяльністю молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови 2.3.1. Методика та етапи дослідження рівня готовності майбутнього вчителя до управління навчально-пізнавальною молодших школярів засобами дидактичних ігор 2.3.2. Модель формування готовності майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках іноземної мови 2.3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 120 Дипломні роботи з Методики викладання іноземної мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |