Формування художньо-естетичної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретико-методологічні засади формування художньо-естетичної компетентності особистості засобами образотворчого мистецтва 1.1. Художньо-естетична компетентність особистості як предмет наукового дослідження 1.2. Види та жанри образотворчого мистецтва 1.3. Роль образотворчої діяльності в художньо-естетичному розвитку дітей старшого дошкільного віку Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Педагогічна модель формування художньо-естетичної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва 2.1. Умови оптимізації педагогічної діяльності в процесі формування художньо-естетичної компетентності дітей старшого дошкільного віку 2.2. Зміст, форми і методи художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва 2.3. Аналіз ефективності використання образотворчого мистецтва в формуванні художньо-естетичної компетентності дітей старшого дошкільного віку 2.3.1. Діагностика наявного рівня художньо-естетичного розвитку старших дошкільнят 2.3.2. Технологія формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільнят засобами образотворчого мистецтва 2.3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНої літератури ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 107 Дипломні роботи з Методики викладання образотворчого мистецтва |
< Попередня |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |