Спільна діяльність освітніх закладів та сім’ї у вихованні дитини з особливими потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ 1.1. Інклюзія як провідна освітня тенденція: термінологічні визначення інклюзивної освіти 1.2. Концептуальні аспекти інклюзивної освіти 1.3. Освіта людей з особливими потребами: нормативно-правовий аспект РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Співдружність з батьками як умова компенсуючого виховання дітей з особливими потребами 2.2. Здійснення психолого-педагогічного супроводу батьків в умовах інклюзивної освіти на всіх етапах виховання дитини з особливими потребами 2.3. Дослідження проблем сімей, що виховують дітей-інвалідів та їх ставлення до інклюзивного навчання 2.4. Досвід співпраці батьків дітей з особливими потребами та вчителів в американській освітній системі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 81 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |