Диференційований підхід у математиці (курсова) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ У І – ІV КЛАСАХ 1.1. Завдання навчання математики у початкових класах 1.2. Зміст і побудова початкового курсу математики РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ 2.1. Підготовча робота як необхідна умова для успішного засвоєння матеріалу 2.2. Ознайомлення з новим матеріалом 2.3. Закріплення знань, умінь і навичок РОЗДІЛ ІІІ. ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 3.1. Про диференціацію і індивідуалізацію навчання математики 3.2. Основні цілі диференціації навчання математики 3.3. Основні напрями диференціації і індивідуалізації навчання 3.4. Диференціація навчально – виховного процесу в початковій школі за С. П. Логачевською 3.4.1. Диференціація за ступенем складності 3.4.2. Диференціація за ступенем самостійності 3.4.3. Диференціація на уроках математики у молодших школярів ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |