Формування самооцінки дитини старшого дошкільного віку в умовах ігрової діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ САМООЦІНКИ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Сутність процесу формування у дітей самооцінки в дошкільний період дитинства 1.2. Характеристика організації ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку 1.3. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку самооцінки в ході ігрової діяльності Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ З ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ САМООЦІНКИ 2.1. Стан сформованості самооцінки у дітей старшого дошкільного віку 2.2. Методика застосування ігрової діяльності у процесі формування у дітей старшого дошкільного віку самооцінки 2.3. Ефективність впровадження експериментальної системи роботи Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 103 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |