Формування емоційно-почуттєвої сфери молодших школярів засобами дидактичної гри |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Формування емоційно-почуттєвої сфери особистості в науковій літературі 1.2. Аналіз базових понять дослідження 1.3. Специфіка формування емоційно-почуттєвої сфери учнів молодшого шкільного віку Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ 2.1. Особливості формування емоційно-почуттєвої сфери засобами дидактичної гри в навчальному процесі початкової школи 2.2. Дидактична гра як засіб формування емоційно-почуттєвої сфери особистості молодшого школяра 2.3. Діагностика стану сформованості емоційно-почуттєвої сфери молодшого школяра 2.3.1. Вивчення наявного рівня сформованості емоційно-ціннісної складової “Я-концепції” у молодших школярів 2.3.2. Розвивальна програма формування емоційно-почуттєвої сфери молодших школярів засобами дидактичних ігор 2.3.3. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз Висновки до другого розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 116 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |