Психолого-педагогічні умови формування морально-етичної поведінки дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ЧАС ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ 1.1. Наукові підходи до проблеми морального виховання дошкільників 1.2. Особливості розвитку етичних уявлень у дітей дошкільного віку 1.3. Методика формування морально-етичної поведінки у дітей дошкільного віку під час інтегрованих занять Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА УМОВ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ЧАС ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ 2.1. Стан розвитку морально-етичної поведінки старших дошкільників 2.2. Апробація умов формування морально-етичної поведінки старших дошкільників під час інтегрованих занять 2.3. Аналіз результатів дослідження Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 93 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |