Педагогічні засади використання нестандартних форм та методів навчання у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Історія виникнення та розвитку нестандартних форм навчання 1.2. Аналіз основних нетрадиційних форм навчання в сучасній школі 1.3. Педагогічні умови використання нестандартних форм та методів навчання у початковій школі Висновки до розділ 1 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКОРИСТАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 2.1. Критерії, показники та результат діагностики рівнів розвитку пізнавальної активності молодших школярів 2.2. Розвивальна програма розвитку пізнавальної активності молодших школярів засобами нестандартних форм організації навчання 2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 107 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |