Активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики (курсова) |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми мислительської діяльності в процесі пізнавальної діяльності 1.1. Дослідження особливостей мислительської діяльності у працях психологів 1.2. Мислення як особливий вид діяльності в процесі пізнання навколишньої дійсності. Роль мислення в навчальному процесі 1.3. Психологічні особливості мислення у молодшому шкільному віці Розділ II. Прийоми активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики 2.1. Математична задача як засіб розвитку логічного мислення 2.2. Методика оволодіння логічними операціями мислення в процесі навчання математики 2.3. Прийоми і вправи для активізації милительської діяльності на уроках математики Розділ ІІІ. Методи та методики дослідження 3.1. Методологічні засади експериментального дослідження мислення молодших школярів 3.2. Методи, методика і процедура дослідження 3.3. Результати дослідження мислення молодших школярів Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 74 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |