Педагогічні умови використання комп’ютерних технологій на уроках української мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Аналіз різноманітних наукових підходів щодо проблеми застосування комп’ютерних технологій у початкових класах 1.2. Види мультимедійних технологій та доцільність використання мультимедіа в початковій ланці освіти 1.3. Фактори, що зумовлюють доцільність використання комп’ютера в дидактичних ситуаціях РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 2.1. Констатуючий зріз 2.2. Формуючий експеримент 2.3. Контрольний зріз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|