Застосування індивідуального підходу до школярів на уроках української мови при диференційованому навчанні |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 1.1. Проблема становлення і розвитку індивідуального підходу у вітчизняній педагогіці 1.2. Сутність індивідуального підходу у різноманітних наукових дослідженнях РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ПРИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОМУ НАВЧАННІ 2.1. Розвиток комунікативних умінь у розумово відсталих учнів на уроках української мови в умовах індивідуального підходу 2.2. Формування орфографічних навичок в учнів молодших класів допоміжної школи на уроках рідної мови у контексті проблеми дослідження 2.3. Використання індивідуальних форм організації самостійної діяльності учнів з порушеним інтелекту на уроках української мови ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|