Теорія адитивно-скалярних величин. Формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку |
Зміст Вступ Розділ І. Теорія адитивно-скалярних величин 1.1. Історія розвитку теорії величин 1.2. Адитивно-скалярні величини та їх міри Розділ ІІ. Формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку 2.1. Початкові джерела розвитку математичного мислення 2.2. Формування початкових математичних понять на третьому році життя 2.3. Формування початкових математичних понять на четвертому році життя 2.4. Формування початкових математичних понять на п’ятому році життя 2.5. Формування початкових математичних понять на шостому році життя Розділ ІІІ. Формування пізнавальної активності у старших дошкільнят Розділ ІV. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів в процесі вивчення довжини та площі 4.1. Методика вивчення довжини та одиниць вимірювання довжини в 1-2 класах 4.2. Методика вивчення площі та одиниць вимірювання в 3-4 класах Розділ V. Експериментальна робота Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 66 Дипломні роботи з ФЕМУ |
< Попередня |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |