Індивідуальні та диференційовані завдання учнів у процесі викладання української літератури |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ 1.1. Диференційоване навчання учнів: понятійно-категоріальний аналіз 1.2. Проблема диференціації навчання школярів у різноманітних наукових підходах 1.3. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання школярів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2.1. Варіанти класифікації індивідуальних завдань та прийоми їх реалізації на різних етапах в процесі навчання 2.2. Використання технології рівневої диференціації на уроках української літератури ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання української мови та літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |