Концепція уроку Василя Шуляра |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. СИСТЕМА ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ (за В.Шулярем) 1.1. Сутність, мета і принципи організації профільного навчання літератури 1.2. Структура профільної диференціації літературної освіти школярів РОЗДІЛ ІІ. КОНЦЕПЦІЯ УРОКУ ВАСИЛЯ ШУЛЯРА: НАУКОВІ ПІДХОДИ, ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ 2.1. Модель вивчення творчості Олександра Довженка з урахуванням авторської концепції уроків літератури та особливостей профільної диференціації навчання 2.2. Оповідання “Ти на перша, Таню” О.Сизоненка у системі літературної освіти школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |