Використання методу проєктів у процесі навчання української мови й літератури як шлях підвищення пізнавальної діяльності учнів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Наукові підходи до проблеми впровадження проєктних технологій у навчально-виховний процес 1.2. Можливості реалізації проєктних технологій в освітньому процесі РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ ЯК ШЛЯХ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 2.1. Авторська методика організації проєктної діяльності на уроках української мови й літератури 2.2. Методичні рекомендації у контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 66 Курсові роботи з Методики викладання української мови та літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |