Розвиток зв`язного мовлення молодших школярів засобами лінгвістичних ігор |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку зв’язного мовлення у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості оволодіння зв’язним мовлення у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Розвиток зв’язного мовлення школярів під час вивчення займенника засобами лексичних ігор 2.2. Використання різноманітних лексичних ігор у контексті розвитку мовлення учнів та закріплення навичок у розпізнаванні і правильному написанні прислівників 2.3. Використання мовленнєвих ігор на формування загального поняття про дієслово 2.4. Дослідження мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|