Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 1.1. Поняття читацької компетентності у різноманітних наукових підходах 1.2. Чинники, що впливають на розвиток потреби в читанні РОЗДІЛ ІІ. ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ 2.1. Особливості формування змісту літературного читання молодших школярів у контексті проблеми дослідження 2.2. Методика формування читацької компетентності молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|