Співпраця балетмейстера та художника у створенні хореографічного твору |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 1.1. Танці як вид мистецтва та як окремий предмет наукового аналізу і практичної діяльності 1.2. Теорія походження та особливості онтологічного статусу танцю 1.3. Становлення сценічних форм хореографічного фольклору в Україні в контексті взаємовпливу регіональних традицій Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ БАЛЕТМЕЙСТЕРА ТА ХУДОЖНИКА У СТВОРЕННІ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТВОРУ 2.1. Режисер-постановник та автор-інтерпретатор у сучасному балетному театрі 2.2. Специфіка створення народно-сценічного танцю з розгорнутою драматургією 2.3. Методика роботи балетмейстера та художника над створенням хореографічного образу 2.4. Виникнення хореографічного задуму та особливості його втілення Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Світової та вітчизняної культури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |