Сучасні підходи до класифікації дизартрії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Класифікація мовленнєвих порушень у дітей та дорослих Висновок до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ДИЗАРТРІЇ 2.1. Клініко-педагогічна характеристика дітей із дизартрією (за результатами обстеження науковців) 2.2. Синдромологічний підхід при дослідженні усного мовлення дітей з дизартріями 2.3. Результати логокорекційної роботи з виправлення просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки Висновок до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|