top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Корекційна спрямованість уроків географії в корекційній школі

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ

1.1. Становлення шкільної географічної освіти дітей з інтелектуальними порушеннями (початок 20-х – середина 40-х років ХХ ст.)

1.2. Методичні аспекти навчання географії учнів корекційних шкіл (1945 - 1990 рр.)

РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ В КОРЕКЦІЙНІЙ ШКОЛІ

2.1. Корекційно-розвивальна спрямованість географічної освіти старшокласників спеціальної школи

2.2. Корекція уяви у школярів з інтелектуальними порушеннями шляхом організації відповідних педагогічних умов на уроках географії

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 47

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025