Корекційна спрямованість уроків географії в корекційній школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ 1.1. Становлення шкільної географічної освіти дітей з інтелектуальними порушеннями (початок 20-х – середина 40-х років ХХ ст.) 1.2. Методичні аспекти навчання географії учнів корекційних шкіл (1945 - 1990 рр.) РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ В КОРЕКЦІЙНІЙ ШКОЛІ 2.1. Корекційно-розвивальна спрямованість географічної освіти старшокласників спеціальної школи 2.2. Корекція уяви у школярів з інтелектуальними порушеннями шляхом організації відповідних педагогічних умов на уроках географії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |