Складені задачі та удосконалення роботи над ними |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ 1.1. Мета та завдання вивчення початкового курсу математики 1.2. Роль і місце задач у початковому курсі математики 1.3. Аналіз системи математичних задач, вміщених у підручниках 1-4 класів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Розвиток уявлень учнів про складену задачу і процес її розв’язування 2.2. Розвиток умінь учнів розв’язувати складені задачі 2.3. Експериментальна дослідження рівня розвитку умінь розв’язувати задачі учнями молодшого шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |