Розвиток абстрактного мислення учнів початкових класів у процесі розв’язування геометричних задач |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АБСТРАКТНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку мислення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Абстрактне мислення та його характерні особливості РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ АБСТРАКТНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ 2.1. Розвиток просторових уявлень молодших школярів 2.2. Формування уявлень про лінії і відрізки 2.3. Ознайомлення з кругом і многокутником 2.4. Методика вивчення площі геометричних фігур і формування навичок вимірювання площі 2.5. Дослідно-експериментальна робота з розвитку абстрактного мислення учнів під час розв’язування геометричних задач ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |