Геометричні завдання різної складності та їх вплив на розвиток абстрактного мислення на уроках математики в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АБСТРАКТНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку мислення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Абстрактне мислення і його характерні особливості 1.3. Вікові особливості розвитку мислення у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ АБСТРАКТНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАВДАНЬ РІЗНОЇ СКЛАДНОСТІ 2.1. Розвиток просторових уявлень молодших школярів 2.2. Формування уявлень про лінії і відрізки 2.3. Ознайомлення з кругом і многокутником 2.4. Методика вивчення площі геометричних фігур і формування навичок вимірювання площі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |