Вплив ЗМІ на ціннісні орієнтації сучасної молоді |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ 1.1. Проблема формування ціннісних орієнтацій у різноманітних наукових підходах 1.2. Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЗМІ НА ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ 2.1. Психологічні механізми впливу телебачення на формування ціннісно-смислової сфери особистості 2.2. Особливості взаємозв’язку продукції ЗМІ та системи цінностей підлітка 2.3. Емпіричне дослідження основних тенденцій впливу ЗМІ на ціннісні орієнтації особистості 2.3.1. Методи та процедура дослідження 2.3.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |