Розвиток вольових якостей у дітей середнього дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВОЛЬОВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Аналіз психолого-педагогічних досліджень із розвитку волі в дошкільному віці 1.2. Питання розвитку вольових якостей у теорії, методиці і практиці фізичного виховання 1.3. Характеристика рухливих ігор як засобу розвитку волових якостей у дітей РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИХОВАННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ РУХЛИВИХ ІГОР 2.1. Виявлення рівнів розвитку вольових якостей у дітей середнього дошкільного віку 2.2. Апробація системи рухливих ігор з розвитку вольових якостей у середніх дошкільників 2.3. Результати досліджень розвитку вольових якостей у дітей середнього дошкільного віку в процесі рухливих ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|