top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Корекційна ритміка як засіб психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах

1.2. Класифікація мовленнєвих порушень у дітей та дорослих

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РИТМІКИ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1. Основні поняття логоритміки як методики навчання, виховання і корекції порушень мовлення в дітей

2.2. Напрями і зміст логоритмічної роботи з дітьми

2.3. Методика проведення логоритмічних занять із дітьми

2.4. Методика розвитку ритмічних здібностей у дітей

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 49

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025