Формування конкурентоспроможного вчителя-фахівця за умов модернізації освітньої галузі в Україні |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ЯК КРИТЕРІЙ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 1.1. Наукові підходи до визначення педагогічної сутності конкурентоспроможності вчителя-фахівця 1.2. Вимоги до професійної компетентності сучасного вчителя РОЗДІЛ ІІ. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ ЗА УМОВ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ 2.1. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи 2.2. Концептуально-технологічна модель формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця, її компоненти і технологічність ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |