Роль і місце різноманітних видів ігор в ознайомленні дітей з природою |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ 1.1. Діячі освіти України про формування особистості дитини засобами природи 1.2. Методи ознайомлення дошкільників з природою РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ ЗАСОБАМИ ІГОР 2.1. Дидактична гра як засіб навчання дітей дошкільного віку 2.1.1. Дидактична гра: сутність, класифікації, технології 2.1.2. Виховний і розвиваючий вплив ігор на розвиток особистості дітей дошкільного віку 2.2. Система ігор природничого змісту для закріплення знань дітей дошкільного віку про природу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |