Вірш як засіб розвитку діалогічного мовлення дитини молодшого дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Проблема розвитку діалогічного мовлення дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Категоріальний аналіз досліджуваних понять у контексті проблеми вивчення специфіки мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку 1.3. Вікові особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого дошкільного віку 1.4. Методика розвитку діалогічного мовлення молодших дошкільників засобами віршованих творів РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |