Використання дидактичних ігор у навчально-виховному процесі групи продовженого дня |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Проблема використання дидактичної гри як засобу організації навчальної діяльності у різноманітних наукових підходах 1.2. Дидактична гра: сутність, класифікації, технології РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ГПД 2.1. Авторська методика використання дидактичних ігор у навчально-виховному процесі групи продовженого дня 2.2. Методичні рекомендації в контексті проблеми умов ефективного використання дидактичних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |