Використання технічних засобів навчання на уроках історії |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади організації навчально-пізнавальній діяльності учнів на уроках історії з використанням ТЗН 1.1. Сучасний стан дослідження проблеми застосування ТЗН у навчально-пізнавальній діяльності школярів у філософській, психолого-педагогічній та методичній літературі 2.2. Значення використання технічних засобів навчання на уроках історії в контексті формування та розвитку пізнавальних інтересів учнів Розділ ІІ. Методика організації навчально-пізнавальної діяльності школярів зі застосуванням ТЗН на уроках історії 2.1. Використання аудіовізуальних та мультимедійних засобів на уроках історії 2.2. Методика організації навчальної діяльності школярів зі застосуванням комп’ютеру 2.3. Використання документальних матеріалів та художніх фільмів на уроках Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Методики викладання історії |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |