Правова регламентація спілкування представників підприємств що надають комунальні послуги з мешканцями |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Детермінанти співробітництва житлово-комунального підприємства із споживачами РОЗДІЛ ІІ. Моделі та стратегії роботи з громадськістю РОЗДІЛ ІІІ. Інформаційно-освітня кампанія як складова частина роботи зі створення партнерських стосунків житлово-комунального підприємства із споживачами ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 20 Реферати з Правознавства |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |